maanantai 3. heinäkuuta 2017

Lantio alkaa olemaan kondiksessa ja jooga takaisin ohjelmistoon!

Hiljalleen alkaa olemaan taas lantio kondiksessa, tai ainakin suunta on oikea!
Muutenkin mennyt viikko oli hyvä treenien suhteen.
Alkuviikosta pääsi vihdoinkin radalle tekemään vetoja. Oli ehkäpä yksi kevään parhaimmista treeneistä joita on tullut juostua.
Tapahtumien vaativin osuus, numerolappujen laitto :)

Vedettiin siis vetoja, lantio kesti ne vaikka alusta onkin ollut minulle välillä myrkkyä. Ehkäpä johtuu siitä ettei ihan tullut sata lasissa vedettyä varsinkaan niitä lyhyempiä vetoja. Muuten treeni meni niin että ensin vedettiin kilsan veto, siinä taisi olla keskivauhti jotain 3,45-3,50 paikkella. Sitten vähennettiin matkaa 800metriin ja vauhti nousi hieman ehkä noin 3,35 oli keskari. Jälleen matkan lyhennys eli 600m ja vauhti noin 3,30. Sitten olikin vuorossa hieman harvinaisempi 500m , se mentiin ehkä noin 3,25 keskarilla. Ja samaa rataa tiputeltiin matkaa aina satasella jo lopuksi sitten vielä yksi satku ja se oli siinä. Hyvä treeni ja tauon jäljiltä kiva että saa vähän keuhkotkin tekemään töitä :)

Toinen juoksutreeni olikin enempi tekniikkaa ja toki loppuun juoksua , oisko ollut 25min. Itse otin juoksun suht kevyesti. Suunnilleen 5.10-5,25 vauhdeilla muistaakseni.

Välillä salihommeleitakin

Muuten viikko oli kohtuu kevyt koska en halunnut heti rasittaa liikoja lantiota kun sen hieman sain paremmaksi. Hieman tuli pyöräiltyä, paljon kehonhuoltoa jälleen ja kaivoin esille taas joogailunkin . Salillakin tuli käytyä Paavon jälkeisenä päivänä. Kyykkyjä tuli tehtyä siellä 5*5 sarjoja, sekä etukyykkyä että takakyykkyä ja samoilla metodeilla myös maastavetoa ja päälle hieman hauiksia ja ojentajia.

Hyvä ja sopiva viikko siis tähän väliin. Ensi viikolla vielä treeniä ja sitten loppuviikosta alkaa lepo ja Nutsin odottelu!



Tässä vielä viikon hikoilut

Maanantai:
Juoksu: 7,2km ja 1h 10min
Kehonhuolto: 40min

Keskiviikko:
Juoksu: 8,7 km ja 1h 15min
Kehonhuolto: 30min

Torstai:
Maantiepyöräily: 16,7 km ja 47 min
Kehonhuolto: 20min

Perjantai:
Juoksu: 23 min ja 3,8 km
Kehonhuolto: 30 min

Lauantai:
Juoksu: Paavon jänistely, siitä lisää täältä
Kehonhuolto: 45min

Sunnuntai:
Kehonhuolto: 55 min
Sali: 1 tunti
Jooga:  40 minuuttia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti